3 dagar kvar / 5 dagar kvar.

Kom nyligen hem från skolan, har varit där i ca 3 timmar kanske. Det var ju cabarén först, och den var bättre än senaste! Den var faktiskt helt okej, lite dåligt ibland men jodå, det gick! :D Sedan städade vi skåpen och lämnade tillbaka låset och nyckeln. Tog inte hem något, bara 2 papper haha.. Slängde all skit!
¨
Nu är klockan iallafall 13.54 och jag har precis ätit en Billy pan pizza. Och så nu vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på tuggummi av någon anledning, men har inget hemma :( Pallar inte dra till Ica heller (ja, jag vet, närmaste Ica ligger 1 minut från min lägenhet men jag orkar inte haha).
Nu ska jag iallafall kolla på serier sedan får vi se vad jag gör, ikväll blir det iallafall att kolla på det absolut sista avsnittet av Desperate Housewves!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback