Filmtips: Abduction.

¨
En ung tonåring (Taylor Lautner) jagar efter sanningen om sitt ursprung efter att han hittar sin egen barndomsbild på en hemsida för försvunna personer. När han jagas av både polisen, federala agenter och främmande skuggfigurer går det upp för honom att hans föräldrar är allt annat än vad de gett ifrån sig för att vara och det blir en kamp mot klockan för att hitta sin rätta identitet.
¨
Mina tankar:
Jag älskar den här filmen! Jag tycker den är as bra! Älskar Taylor och Lily! Den är spännande och rolig och även romantisk! Verkligen värt och se den! Jag rekommenderar den starkt! :) 
¨
Poäng:
Denna film får 4.5/5 stjärnor av mig!
¨
Skådespelare:
Taylor Lautner
Lily Collins
Alfred Molina
Jason Isaacs
Maria Bello
Sigourney Weaver
Michael Nyqvist
Dermot Mulroney



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback