Believe.

Dom senaste dagarna har jag suttit och spelat Believe om och om igen, speciellt dom låtarna jag gillar. För er som nu inte har den blekaste aning om vad jag snackar om - Justin Biebers (♥) senaste album såklart! :D Jag älskar den! Men inte alla låtar, mina favoriter är Believe, Boyfriend, All Around The World och As Long As You Love Me! :) Har ni inte hört hans album än, lyssna på den!!!! ;) 
¨
Så vad har ni gjort idag? :) Själv har jag ja, haft en tuff natt, somnade 6, vaknade 3, och vid 6 gick jag och pappa till mamma och fikade, sedan kom vi hem vid 9 och så spelade jag Sims till typ halv 1. Nu är klockan halv 2 och jag har planer på att lägga mig snart, är ganska trött. Och så får jag inte sova länge imorgon, jag ska till mamma så ska packa och sedan får vi se om jag ska åka med mormor och morfar till landet och sover där! :)
¨
Okej, nu blev jag trött så godnatt på er! (Jag blir alltid så trött när jag bloggar på nätterna haha..)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback