Blupp, blupp.

Har inget att skriva egentligen, idag har jag åter igen bara varit hemma. Spelat Zelda med pappa (har fortfrande inte klarat den där jäkla bossen..) och ja, farmor var här och så har jag umgåtts med min syster! Imorgon vill jag väldigt gärna ut iallafall, får ta och smsa någon! :)
¨
Om 4 dagar är det midsommar afton, någon som ska hitta på något? Jag ska iallafall, jag ska göra det jag gör nästan varje midsommar - jag ska ut till landet! Mormor, morfar, mamma, jonas och Lovisa kommer också vara där, Robert skulle jag aldrig kunna tänka mig, inte Mats heller, vi får se om kanske pappa och Gimmie följer med! Väl där får jag (alltid jag) offra mig och åka med Lovisa i traktorn (han åker igenom hela Näshulta och hämtar upp folk och så får man sitta i en vagn med hö i) ner till där man firar med stången och allt och så möter vi upp resten, går några varv, får lite godis sedan går vi tillbaka till stugan och så brukar vi grilla :) Rätt mysigt faktiskt. Vi får se om jag sover över. Jag tror nog det, jag har inte sovit där än! Och jag måste passa på så mycket jag kan nu, för jag vet inte hur länge min mormor och morfar orkar ha kvar den..
¨
Aja, nu ska jag gå och öppna dörren åt min syster, godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback