Call me, fuck this ''maybe'' thing.

DETTA INLÄGG (HELA INLÄGGET) KOMMER HA (MÖJLIGTVIS STORA) SPOILERS OM FILMEN SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN, KOLLA BORT OM NI INTE VILL VETA NÅGOT!
¨
I'm back! Jag var ju och kollade på Snow white and the huntsman och nej, jag tyckte inte så mycket om den. (NI SOM INTE VILL FÅ NU SPOILERS OM FILMEN KOLLA BORT!) Man fick inte veta ''huntsmannen'' (Chris Hemsworth) namn, och förrvirrande, lite dåligt förklarat, och 0% romantik! Okej, kanske 5%. Snövit och William kysstes 2 gånger, men första gången var det inte William och andra gången var Snövit död men så var det inget mer med det, absolut ingenting. Sedan så väcktes Snövit ur förtrollningen när Huntsmannen kysste henne (alltså är  Huntsmannen Snövits riktiga kärlek) men sedan hände absolut ingenting mer med det. 3 kyssar i hela filmen, max 5% romantik. Resten av filmen var ganska bra, men det kunde ha varit mycket bättre. Jag älskade Chris, han är så jävla snygg och älskar hans dialekt (btw, Kristens engelska dialekt var cool), och jag bara måste se någon romantik film med honom. 
¨
Så Snow white and the huntsman får 2-3/5 i betyg av mig. Den var helt okej, men inte så bra, sorgligt nog. Det var typ bara bra skådespelare i den. Ganska besviken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback