Filmtips: Charlie St. Cloud.

¨
Handling:
Charlie St. Cloud är en ung man som lever kvar i det förflutna. Han plågas av en familjetragedi som binder honom till småstaden och har gett upp sina drömmar. Men när hans gamla klasskamrat Tess oväntat återvänder, vaknar Charlie till liv inför chansen att älska någon. Han slits mellan sitt löfte till brodern och en önskan att följa sitt hjärta. Kommer han att lyckas göra sig fri från sitt förflutna och välja Tess innan det är för sent.
¨
Mina tankar:
Jag tycker inte alls om denna film, inte alls. Den är väldigt förvirrande och dålig. Utan tvekan den sämsta film Zac Efron har gjort. Man fattar inte ett skit. Den ska vara sorglig men man fattar ju för fan inget. Nej, detta är en film jag aldrig kommer se igen. Den kanske blir bättre andra gången man ser den men jag har inte haft någon lust att se efter.
¨
Poäng:
Denna film får 1/5 poäng av mig. 
¨
Skådespelare:
Zac Efron
Amanda Crew
Kim Basinger
Chris Massoglia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback