Desperate Housewives!

¨
Jag kan inte förstå att det absolut sista avsnittet av Desperate Housewives nu.. Jag kan inte förstå det. Jag är helt tom på känslor.. Nej, jag känner stor sorg, blandat med stor glädje och förrvirring, och väldigt exalterad. Jag kommer börja gråta när som helst.  Seriöst, det helt sista avsnittet. Det kommer aldrig komma tillbaka. Jag kommer aldrig få se nya scener med Lynette, Susan, Gaby, Bree eller Renée.
¨
Helvete vad jag kommer sakna det här programmet. Jag har älskat det så länge! Åh gud.. Jag kommer inte klara av att se avsnittet...
¨
¨
Nästan alla skådespelare som har varit med i fem avsnitt eller fler! Vissa kommer jag helt ihåg och vissa måste jag kämpa med att komma ihåg vilka dom var! Men mestadels så vet jag vilka alla är! Vet ni vilka alla är..? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback