Doc Hollywood.

Så har ÄNNU en gång gått ut med pyjamas, jag tror det är 3e dagen nu.. Och ännu en gång för mat. Hur många gånger ska man behöva göra det? ;)
¨
Aja, just nu kollar jag iallafall på filmen Doc Hollywood. Har ni sett den? Jag tycker den är rätt bra :) Den är med Michael J Fox. Efter filmen får vi se vad jag ska göra, det har jag ingen aning om. Men ikväll är det filmen Hajar som hajar! Sedan Sommarkrysset och så efter det Agent 007 med rätt att döda, alltså James Bond! Synd bara att det är fel James, det är med Sean Connery och inte med Pierce Brosnan som är rätt James Bond för mig. 
¨
Iallafall, någon dag nu MÅSTE jag gå på bio, jag MÅSTE! Det är ju nya Ice Age filmen! Ice Age 4: Jorden skakar loss! Jag är ett stoooort fan av Ice Age filmerna! Jag ÄLSKAR dom verkligen! :D Så jag måste se filmen på bio, frågan är bara med vem! Men det löser sig! :D 
¨
Okej, nu är reklamen över, hejdååå! 


RE: Jag är smart, jag har alltid med mig ett medel i fickan som tar bort fläckar på bara några sprut. Alltså, jag har fört över medlet i en liten flaska.

2012-06-30 | 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback