Dreaming big..

Ledsen för att jag inte bloggat på typ 2 dagar men har ju sommarlov så har inte orkat! Inte för att jag gjort något, har suttit instägd i min lägenhet i 2 dagar... Måste ut snart annars kommer jag vara fast här hemma resten av sommarlovet haha.. Fast inte imorgon, då ska jag och pappa fan klara den där bossen på Zelda! Men vi får se på måndag! Då måste jag hitta på något.. Med vem får vi se då! ;)
¨
Iallafall, hade tänkt och ta och lägga mig snart, är ganska trött. Hon är ju ändå snart halv 2. Såå godnatt! :)
¨
¨
Jag kan inte sluta drömma, hoppas.. Jag vet att det aldrig kommer hända, det kan inte - på så många nivåer, men ändå så sitter jag, dagar och nätter och slutar aldrig hoppas.. Jag är fast. Fan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback