Eccedentesiast..

¨
Usch, det känns som om jag har fästingar överallt.. Det kryper över hela mig! Fast jag har redan duschat och smörjt in mig (och med smörja in mig menar jag alltså att när man smörjer in sig så känner man ju över hela kroppen.), men nej, det kryper på benet, på huvudet, på halsen och det är hemskt! Jag hatar fästingar, det finns inget äckligare än dom. Ingen nytta gör dom heller, dom små krypen. 
¨
Okej, nog med tjat om fästingar, nu är klockan 01.50 och jag ska sova snart, ska bara kolla klart på alla mina sidor! :) Imorgon blir det att gå på bio med mamma, Leila, Malin och 2 som jag inte känner! Vilken film? Jo, Snow White And The Huntsman! :D Det ska bli kul och se! Okej, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback