Filmtips: Ella den Förtrollade.

¨
Handling:
En fe har förtrollat Ella så att hon alltid lyder vad hon blir tillsagd. När hennes mamma dör och pappa gifter om sig börjar problemen. Hennes nya elaka styvsystrar utnyttjar hennes belägenhet när de märker att hon gör som de säger. Ella bestämmer sig för att hitta fen och ger sig in i en sagoskog där hon möter en ung vacker prins.
¨
Mina tankar:
Jag är ett stort fan av Anne Hathaway och jag har älskat denna film sedan första gången jag såg den för kanske 5 år sedan. Jag vet inte hur många gånger jag sett den! Den är den inte jätte bra, men jag älskar den ändå! Den är lite annorlunda, men den har bra musik och den är väldigt rolig! Och ''Prince Charming''
är väldigt snygg! ;)
¨
Betyg:
Denna film får 4/5 poäng av mig! :)
¨
Skådespelare:
Anne Hathaway
Cary Elwes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback