Filmtips: En Prinsessas Dagbok 2: Kungligt uppdrag.

¨
Handling:
Prinsessan Mia kommer till det lilla kungadömet Genovien och fortsätter sina lektioner i att bli drottning. Det finns dock en tronpretendent: viscount Mabrey vill att hans brorson Nicholas skall ta över kronan och hänvisar därför till en lag som säger att en kronprinsessa måste gifta sig innan hon kan ta över tronen. Parlamentet ger därför Mia 30 dagar på sig att gifta sig.
¨
Mina tankar:
Jag älskar den här, jag vet inte om 1an eller 2an är bäst, jag tror nog jag älskar dom båda lika mycket! ;) Jag älskar Chris och Anne! Jodå, den här filmen är mycket bra!
¨
Betyg:
3.5/5 poäng! :)
¨
Skådespelare:
Julie Andrews
Anne Hathaway
John Rhys-Davies
Chris Pine



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback