Första dagen av sommarlovet!

Så, första dagen av sommarlovet idag! Jag har haft en ganska bra dag med pappa, vi har varit hundvakt åt min fasters hund! Så jag har bara slappat och tagit det lugnt! ;)
¨
Så igår: en jäkla lång, rolig dag! Kommer inte skriva så mycket haha, men kan skriva lite! Var i aulan, klassen gick upp så scen och fick rosor och kuvert (betygen) av Sten, vår huvudrektor. Sen satt vi i klassrummet och åt glass och pratade sedan hade vi sommarlooooov! :D Så jag, Jessica, Madde, Lidia, Michaela, Sussi, Pernilla och Qui åt på Thai Classic sedan gick jag, Madde och Qui hem till Qui och dom andra hem. Runt 4 så gick Madde hem och jag och Qui gick och mötte Michaela och Julia vid Ica och där handlade vi marsmallows och annat för grillkvällen med klassen! Och vid 5 åkte vi till Vilsta där större delen av klassen var och 99% var kvar till ca klockan 11! :) Hade väldigt kul hela dagen! :)
¨
Och idag dåå: Vaknade runt 1, sedan har jag varit hemma hos pappa hela dagen och kom hem för typ en timme sedan! Fick även 2400 kr av pappa! :DD För betygen! Mina betyg kanske inte är dom bästa, men dom är faktiskt bra, och jag är nöjd! :)
¨
Okej, nu måste jag duscha! Sedan blir det packning för imorgon åker jag till LONDOOOOON!!!!!!!! :DDDDD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback