Godnatt! :)

Sitter nu i mitt rum och kollar sidor och chattar med Michaela och Melissa på facebook! Min syrra är ute och röker (jag vet, det är väldigt konstigt att vara ute klockan 1 på natten för att röka! Vad som är ännu konstigare är att henens vänner brukar komma utanför, bara för att kunna röka tillsammans.. Mest en vän, men andra kan också komma..) så jag passar på att blogga! 
¨
Vad har jag gjort idag kan man undra?! Jo, jag har faktiskt inte gjort ett skit. För dåligt väder! Skyller på det... Har kollat på tv invirad i en varm och skön filt! Så jävla dåligt väder! Usch! 
Men imorgon så har jag hittat på något! :D Jag ska spendera dagen med min härliga lilla kines Melissa! :D Det ska bli kul, vi har inte hunnit vara än! Vad vi hittar på får vi se imorgon, men något ska vi nog hitta på! ;) 
¨
Okej, nu kommer min syster så vi hörs imorgon! Godnatt på er!
¨
PS. Kommentera gärna med namn! Jag har fått 2 st anonyma kommentarer idag och jag skulle gärna veta vilka ni är! :D Eller ja, vem den ena är för den andra vet jag är Qui! Samma IP adress som tidigare kommentarer och så är hon den enda jag känner som någonsin sagt något om My Name Is Khan! ;) Btw, en film jag gärna helst inte vill se igen! Den var väldigt bra men så jäkla sorglig så ens hjärta gör så ont genom hela filmen (so är 3 timmar lång!)! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback