Gossip Girl.

Kollar just nu på Gossip Girl just nu :) Men det är gamla avsnitt så det är inte så kul.. Iallafall, idag så har jag och Amanda varit på Corner (usch) men vi åt (och ja, jag åkte dit i pyjamas), men blä, nej jag tycker fortfarande inte om Corner. Max och McDonalds är myyyycket godare!
¨
En sak ni kanske inte visste, är att min syster har fått en lägenhet! Japp, hennes första egna lägenhet :) Så hon flyttar, redan på måndag! Eller ja, hon får lägenheten då, så hon flyttar väll någon gång nästa vecka. Idag har hon packat ner en massa kläder, och gissa vem som fått en massa? :D Jo, jag! Jag har fått typ 3 par jeans, tröjor, hoodie m.m! Perfect ;) 
¨
Okej, nu ska jag fortsätta kolla på TV :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback