Filmtips: Grown Ups

¨
Handling:

Trettio år efter deras High School-examen, möts fem goda vänner upp för att fira nationaldagen ihop. Allt kan hända, och det gör det också.

¨

Mina tankar:
Jag älskar den här filmen! :D Den är skit rolig och väldigt bra! Man garvar hela tiden! Det är verkligen värt att se den! Jag kan inte få nog av den, jag har nog sett den kanske 5 gånger! Jag kan knappt bärga mig tills 2an kommer! :D Dock är det om ett år :( Juli 2013.

En av de få filmer Adam Sandler är bra i, han är inte överdriven och jobbig som han brukar.

¨

Betyg:
Denna härliga film får faktiskt 5/5 av mig! :D Älskar den!

¨

Skådespelare:

Adam Sandler

Kevin James

Chris Rock

Rob Schneider

David Spade

Salma Hayek 

Maria Bello 

Maya Rudolph 

Joyce Van Patten 

China Anne McClain

Jamie Chung

Blake Clark

Steve Buscemi

Norm MacDonald

Jonathan Loughran

Dennis Dugan



Va, kommer det en 2a? :o Jag som älskar Grown Ups! :D Vet du när den kommer? :)

Svar: Japp, en 2a kommer! :) Den kommer i Juli 2013, jag har för mig att det stod den 13e eller något sådant, kolla på Wikipedia, det är därifrån jag såg det haha! ;)
Sofia Eriksson

2012-06-25 | 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback