Heart break.

¨
Jag hatar The Vampire Diaries för 1 anledning: All Delena krossar mitt hjärta. När jag ser alla bilder, eller videor eller scener eller avsnitten och allt, jag känner hur någon tar tag i mitt hjärta, klämmer sönder det, drar ut det ur min bröstkorg och stampar på det. Eller ja, haha, det känns så. Men på riktigt, det gör faktiskt ont, på riktigt. I några sekunder. Och så känner jag hur någon klämmer min mage på insidan och fjärilar åker runt och allt. 
¨
Samma sak med One Direction! Samma känsla. Allt. Det. Gör. ONT!
¨
Okej, jag vet inte varför jag skriver detta, vill bara säga att det gör fucking ONT! Kollade på en Vampire Diaries tumblr, http://iwantdamon.tumblr.com/, kolla på den, ÄLSKAR DEN! (Bara för att den heter iwantDAMON är det inte bara Damon/Ian grejer!)
¨
BYYYYEEE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback