Home: where I can look ugly and enjoy it.

Måndag.. Det känns inte som måndag.. Beror nog på att det är sommarlov. Btw, kan ni fatta att vi är inne på den 3e veckan av vårat sommarlov? Mer än 2 veckor har gått. Det känns verkligen inte som det. Jag har inte gjort ett skit haha.. Måste verkligen börja träffa fler människor nu.. 
¨
Aja, idag så ska jag iallafall till pappa, skulle ha gått dit igår men eftersom jag och mamma var på bio och jag vaknade så sent igår så bestämde vi att jag skulle till pappa idag istället, det skulle ha varit så stressigt igår. Så jag ska packa min väska, byta om, äta lunch och sedan vänta på att pappa slutar jobbet. Okej, nu ska jag nog äta något så hörs kanske ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback