Idag smäller det.

Klockan är 01.09 men jag är inte trött nog för att sova, så jag sitter och lyssnar på lugna låtar på Spotify. Just nu spelas A drop in the ocean. Älskar den låten, den är väldigt bra! Gammal, men vissa låtar blir aldrig för gamla för att lyssna på!
¨
Iallafall, så för ca 1 timme sedan hittade jag nya avslutningskläder haha.. Natten innan skolavslutningen, då hittar jag dom rätta kläderna! ;) Vad för kläder + dom förra får ni se imorgon, kan ta kort och lägga upp! :)
¨
Imorgon vaknar jag nog vid 7, så duschar jag och fixar håret, sedan runt 8 hoppas jag, drar jag till Qui, för jag hade tänkt ta med mig båda outfiterna så får dom som är hos Qui betsämma vilken jag ska ha, men jag tror jag vet vilken. Och så får dom bestämma mitt hår, men jag tror jag ska ha uppsatt! Det känns bäst till kläderna. :)
¨
Okej, känner mig faktiskt lite tröttare nu efter alla lugna låtar så ska försöka sova nu, godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback