It's been a long, long night.

Så under natten har man lyckats; Åka till McDonalds på Västerleden med Amanda och klarat hela Mario Starchatcher 2, som jag aldrig lyckats göra förut! :) 2 stycken fulla människor har även suttit på min mur här utanför vardagsrums fönstert och skrikit i säkert 20 minuter, sen drog dom äntligen. Hon skrek på honom att han hade kallat henne ful och äcklig, sedan 5 min efter det så gick dom, hand i hand.
¨
Inget bra på TV och jag är alldeles för trött för att kolla på film så vi får se om jag kanske går och lägger mig nu. Det har varit en lång dag, fast jag knappt gjort något. Imorgon får vi se vad jag hittar på, om jag gör något eller inte, tror jag ska göra en grej ;)
¨
Okidoki godnatt på er! Och njut av denna fantastiska bild på min blivande pojkvän/fästman/make/själsfränd 
¨
Haha älskar den här bilden!  Han ser ut som en liten bebis med OnePiecen, blicken och mjölkpacketet han så hårt håller i! ♥ 
¨
Okej, jag vet inte om det är mjölk men jag säger att det är det ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback