Londoooooon!

Tidsinställt inlägg.
¨
Min andra dag i London! Har jag kul? Förmodligen haha! ;) Idag kommer vi åka runt på en ''Hop On/Hop Off'' - dubbeldäckare (Dubbeldäckare = Något jag väldigt länge velat åka!) runt i London och se alla sevärdheter, t.ex London Eye, Buckingham Palace, Big Ben etc. hela dagen! Med ''Hop On/Hop Off'' - buss menas det alltså att under 24 timmar får man hoppa på och hoppa av en buss som åker runt genom London och man får hoppa av/på precis när man vill. Bussarna går hela tiden. Det finns olika linjer, 3 st och dom åker förbi allt.
¨
Vi ska idag även träffa Linda och Maya! Linda är mamma och Jonas kusin och Maya är hennes dotter, alltså min och Lovisas syssling! Jag är den enda, förutom mormor och morfar, som har träffat Maya så jag kommer träffa henne igen medans dom andra får träffa henne för första gången! Det ska bli jätte kul! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback