Mot Arlanda!

Om ca 20 minuter kommer min morbror Mats hit och hämtar upp mig och mamma. Jonas och Lovisa är han nog hos om, ja nu kanske. Sedan bär det av mot Arlanda. Flyget går typ vid 8. Flygturen tar kanske 2 - 2½ timme, sedan - är vi i England, London! Äntligen. Dagen jag sett fram emot under 5 månader är äntligen här. Det är bara under 3 dagar, men vi kommer hinna med mycket ändå. Helvete bara att One Direction är i USA just nu. ¨
Jag har velat åka till London hur länge som helst och nu är jag snart påväg. Helt sjukt! :D
¨
Vi kommer vara i London vid ungefär 12, på dagen alltså. Då blir det direkt att åka till hotellet, byta om sedan ut i staden! :D Milkshake City, here I come! ;)
¨
Men nu så säger jag hejdå för mig! Vi ses om ca 3 dagar! :) Ha det bra!
¨
PS. Det kommer komma några inlägg under dessa dagar som jag skrev igår kväll haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback