Nationaldagen.

Så idag har det varit nationaldagen, någon som gjort något speciellt? :) Inte jag iallafall, sov till 3 och har bara legat i soffan hela dagen. Det är synd att vi inte firar nationaldagen, som t.ex USA eller Norge gör. Det hade varit kul! Jag vet inte om jag känner någon som firar nationaldagen faktiskt.. Jag eller min familj har aldrig gjort det iallafall.
¨
Nu så hade jag tänkt att kolla på en film. Vad för film har jag ingen aning om men jag får bestämma mig snabbt, annars blir det försent!
Börjar iallafall 15.33 imorgon, eller ja, det är då bussen till Sundbyholm går, så då åker vi dit, hela klassen, och har avslutningsmiddag + klassens dag! Kommer hem på kvällen. Men innan vi börjar imorgon så måste jag hem till pappa och hämta ett par skor som jag ska ha på mig på fredag!
Okej, godnatt! :)
¨
2 dagar kvar.
4 dagar kvar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback