Nosh! ♥

¨
Jag just nu, klockan 1 på natten medans jag kollar på den 2 timmars långa twitcamen av Niall och Josh (Nosh!) som dom gjorde idag, medans jag sov... Alltså Niall Horan och Josh Devine! För er som inte vet vem Josh är är det One Directions trummis!
¨
Jag har kollat ca 20 minuter så har 1 timme och 40 min kvar haha.. Jag tror jag får kolla klart imorgon, fast lite till ska jag kolla! :D Det som är tråkigt är dock att jag knappt hör vad dom säger, jag kanske hör 40% av allt dom säger pga deras accents och den dåliga kvalitén! Men det är helt okej att bara sitta och titta på dessa 2 hetingar! ;)
¨
Aja, jag ska nu kolla i ca 30 minuter sedan sova! Godnatt!
¨
Update: Oh and you can watch it HEEEREE, men om du tycker den är för konstig så HÄÄÄR! NOSH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback