Not gonna happen.

Haha fina bilder.. ;)
¨
Jag har bestämt mig nu. Jag insåg det nyss, aldrig i livet att jag färgar/ dip dyar håret blått. Inte sådär. Nope, jag insåg att jag älskar mitt blonda hår alldeles för mycket för att färga det! :) Och mitt hår är normalt igen! Inget ''gult/mörkt'' här inte, utan mitt älskade ljus, ljus blonda hår är som vanligt! Jag tror det berodde på schampoot jag använde. Gud vad jag älskar mitt hår. Jag vill vara blond för alltid. Tänk er mig i brunt hår, usch. Nej, jag tänker aldrig förstöra mitt hår (genom att färga), inte förns förns det blir mörkt eller rått färgat, som kan komma runt efter 20 års ålder, enligt mamma. Men tills dess: Precis som det är. Fast man kan ju såklart prova sån där dip dye som försvinner efter några duschar eftersom det inte förstör håret, eller är riktig färg. Men om jag gör det tror jag inte att jag ska ha blått. Mörk rosa är snyggt, men jag vet inte på blont. Aja, vi får se vad som händer! :)
¨
I just know that I just loooove my hair! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback