Ny kategori; Film Tips!

Jag har bestämt att jag ska ha en ny kategori, Film Tips! Jag kollar ändå på en del filmer så varför inte skriva om dom? :) Ifall någon som läser min blogg vill ha lite film tips, eller om jag inte kommer ihåg om jag sett filmen eller vad jag tyckte om den! 
¨
Ni hittar den längst upp, över headern där det står ''Kategorier''! Ni får även, väldigt gärna, kommentera en massa filmer ni gillar! Jag älskar att kolla på film! :) Romantiska komedier är min favorit, men kommentera gärna annat också, t.ex skräck eller någon sorglig film! 


my name is khan

Svar: Jag har sett den Qui! Jag såg den ju med dig och Sussi! Och jag vill väldigt gärna, aldrig se den igen. Den var så hemsk!
Sofia Eriksson

2012-06-25 | 15:51:30

kolla på dark water, den japanska versionen

Svar: Ja, om jag hittar någon att se den med! :D
Sofia Eriksson

2012-06-25 | 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback