OnePiece

Jag måste verkligen till Stockholm, pronto! Jag vill verkligen ha en OnePiece! Jag vet att man inte använder dom på sommaren kanske, men kanske? Iallafall så vill jag ha, minst, en. Jag har ju råd....  
¨
Om ni inte fattar vad jag menar med OnePiece och Stockholm, så kan jag explaina lite - dom har ju en OnePiece affär där! Om dom har OnePiece's eller inte, som man får t.ex prova, inne i affären vet jag inte... Så jag vill åka dit, nuuuu! Drar nog med mig mamma. 
¨
Dom jag vill ha mest!
¨
Den här vill jag verkligen ha!
 
 


Heeeej!
Kom på bästa idén! Följ med mig och Qui till Stockholm, vi ska dit nu i Juli! vi har ej bestämt dag men det kan väll vi 3 göra tillsammans?? :) <3

2012-06-27 | 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback