Should I..?

¨
Ni vet inte hur mycket jag vill färga mitt hår såhär.. Men tänk om det blir as fult och så kommer jag ha det i 2 månader? Eller så ser det bara dåligt ut på mig.. Men gud så mycket jag vill ha mitt hår såhär!! Ska jag färga....? Jag slits mellan att inte våga och göra det.. Men jag kanske inte ska göra det precis nu, när jag ska börja i en helt ny skola med helt nya elever.. Jag kanske ser så konstig ut så ingen vill vara med mig haha.. Kanske ska vänta tills nästa år.. Men det är så jävla lång tid och jag vill ha det nu.. Ahh, finns det någon sån som går bort efter typ några duschar? Som håller i kanske max 2 veckor? Jag skulle älska att ha det, för att prova. 
¨
Så jag tänkt att ha det är typ vid käkbenen ljusblå sedan mörkare och mörkare neråt. Kanske färga blondare på toppen..? Ärligt talat är jag lite trött på mitt hår, men jag vill inte ha något annat än blont. Jag vill ha ljusare, eller inte ljusare platina blont, men ljus blond, finare liksom.. Som jag hade förutm mitt hår har blivit lite gulare, mörkare. Och sedan exakt den där coola, starka blåa färgen. Åh gud ge mig!!!!
¨
Ska jag göra det....? Om ni vet någon bra ''färg'' som försvinner efter ca 2 veckor (några duschar) så kommentera! Snälla! :) 


Finns färg som går bort efter duschen ;) Alltså då man tvättar håret. Ska slänga i röd färg imorgon hehehehe

Svar: Vaaaaart dååååå?
Sofia Eriksson

2012-06-27 | 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback