Questions!

SENASTE:
1. Dryck: Fanta 
2. Telefonsamtalet: Amanda
3. SMS: Melissa
4. Låt du lyssnade på: Dansa Pausa
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Um nä.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Varit kär: Har väll alla?
9. Förlorat någon speciell person: Ja..
10. Varit deprimerad: Ja.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja..
DINA FAVORITFÄRGER:
12. Blå
13. Grön
14. Röd
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jag vet inte haha.
16. Fått ditt hjärta krossat: Japp.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Hela tiden haha!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Njae, jag vet inte.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: En aning :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Öh, hello, alla snackar om mig! ;)
21. Kysst en kompis: Nej
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla, har inga jag inte känner.
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 eller 3, men jag tror nästan 3 :)
24. Har du några husdjur?: Japp, min älskade hund! 
25. Vill du ändra ditt namn: Nej :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt på resturang med mina vänner, firade med släkten, det vanliga. 
27. Vilken tid vaknade du idag: Runt 11, sedan runt 13.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Höll på med datan.
29. Någonting som du längtar till: Ja, väldigt många saker.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Myyycket haha!
32. Vad lyssnar du på just nu: TVn :P
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej haha? 
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att det är för mörkt i lägenheten.
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sofia Elvira Eriksson.
37. Singel/upptagen:  Singel, men det är bara för att jag och Niall inte träffats än ;)
38. Stjärntecken: Skorpion!
39. Kille eller tjej: Giiiirl
40. Grundskola: Björktorp (6års - 6an) och Stålfors (7an - 9an).
41. Gymnasie: Förhoppningsvis Rinman!
42. Högskola:  Ingen aning än!
43. Hårfärg: Ljus (ljus haha) blont! :D 
44. Långt eller kort: Normal långt haha? :P Lite långt kanske.
45. Längd: 1,66 cm tror jag :)
46. Vad gillar du gällande dig själv: Det beror på mitt humör haha, men alltid min hårfärg!  
47. Piercings: Öronen!
48. Tattoos: Ingen, än så länge ;)
49. Höger eller vänster: Höger.
DIN FÖRSTA:
51. Operation: När jag opererade öronen. Kommer inte ihg hur gammal jag var men kanske mellan 7-9?
52. Piercing: Öronen, 6 eller 7 år.
53. Tatueringen: Har ingeeen.
54. Bästa vän: Jessica Luu och Melissa Quach, mina kineser!
55. Sporten du spelade: Tennis tror jag
56. Husdjur: Marsvin, Pricken.
57. Vaccination du minns: Öhh nån på björktorp?
58. Konsert: Nån på Parken Zoo antar jag haha. Var på en massa konserter där hela tiden när jag var liten. Men första ''riktiga'' var Lady Gaga för ca 3 år sedan! :)
60. Alkohol du drack: Cider eller öl.
JUST NU:
61. Äter du: Godis! :D
62. Dricker du: Fanta!
63. Är du på väg att: Tända lampan bakom mig.
64. Lyssnar du på: TV
65. Väntar du på: Att jag ska bli klar med det här...
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Japp
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Barnmorska :)
¨
Haha, hade lite tråkigt så gjorde denna! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback