Sista veckan..

Här sitter jag, på golvet (satte i laddaren och nu orkar jag inte gå upp) och tänker på att nu har min sista vecka i grundskolan börjat. På fredag tar det slut. Sedan börjar väll det riktiga allvaret. Gymnasiet, usch det låter inte som om det är dags för mig än.. Det känns som om jag är för ung. Som om dom som går i gymnasiet är minst typ 17, 18 år, inte 16 eller 15. Det är så jävla läskigt. Jag kommer kanske inte känna någon, kommer iallafall inte ha någon vän där när jag börjar, och allt bara är så mycket mer. Jag blir nervös av att bara sitta och tänka på det nu.. Usch, tänk hur nervös man kommer vara första veckorna av gymnasiet.. Man ska lära sig o hitta i skolan (och rinman som är en stor skola), lära känna alla lärare, alla elever, vilka man är med i klassen eller om man kanske är med alla..
¨
Nej, det känns alldeles för tidigt för gymnasium. Usch och fy..
¨
Men nu har min sista vecka i grundskolan börjat..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback