Söndag.

Sitter nu hemma hos mamma, kom hit för kanske en timme sedan! Så vad har jag gjort idag då? Joo, slappat. Spelat Zelda i över 3 timmaroch gått runt i pyamas. Haha gick t.o.m i pyamas till mamma. Eller ja, pyamas tröjan med klasströjan över + stålfors byxorna! ;) Och så åkte jag bil haha..
¨
Imorgon blir det att kolla på film i skolan, men jag vet inte om vi har några lektioner? Det är Arbetslagets Dag så jag tror inte det? Kanske ska städa? Vi får se! :)
Den här veckan har jag längtat till, den kommer vara så jäkla skön.
¨
Måndag: Arbetslagets dag
Tisdag: Cabaré
Onsdag: Ledig
Torsdag: Klassens dag
Fredag: Skolavslutning! Slutar 9an och grundskolan!
Lördag: Nadaaaa
Söndag: Åker jag till London!
Hur skön är inte denna vecka?! Ahh, älskart! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback