Admit it, At some point in your life, you stuck a ball up your shirt and pretended you were pregnant.

Har ingen huvudvärk längre! = Whohoo! Skola imorgon. = Fuck. Jag pallar inte med skolan.... Längtar tills skolan är slut, det är bara det att då är det ca (sammanlagt) 5 år kvar innan jag pluggat klart! Kul..
¨
Vet ni en sak? Jag ska ju bli barnmorska och jag har tänkt på en sak.. Jag ska flytta till stockholm och så ska jag bli a hell of a barnmorska så jag kan få bli kunglig barnmorska! Alltså, vara den som hjälper kungligheterna (kanske lilla Estelle) att föda sina barn? Hur coolt/kul vore inte det? Att få kunna säga ''Jag är kungafamiljens barnmorska!''! Det vore en dröm det..
¨
Aja, nu ska jag iallafall sova, är trött + ska upp halv 8. Bild som vanligt = skön lektion! Så dagen börjas bra iallafall. Okej men godnatt då! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback