Be who you want to be, not who others want to see.

¨
Har suttit och lyssnat om och om och om igen på Niall Horan's solo i 1D's cover på Viva la vida (OBS. Niall's solo börjar vid 0:42!!). Så jävla bra. Jag älskar honom så jävla mycket. Mer än vad jag älskar Justin Bieber! Även fast Justin är bättre på att sjunga än vad Niall är så älskar jag Niall för hans personlighet och för honom. Han är mer ''riktig'' än vad JB är. I loooove him! :) Im a Directioner AND a Belieber! :D
¨
Just nu är jag så jävla trött så jag orkar knappt sitta upp, men jag har inte borstat tänderna ännu.. Jag hatar när man är riktigt trött men så har man inte borstat tänderna än och när man är klar med det är man pigg igen.. Blää, aja - yayy för fredag imorgon! :D TVD!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback