Dear Ceiling Fan, If you could hold my weight, i would never be bored again.

Hahhaha so on!
¨
Jag är så jävla trög som har glömt NO boken i skolan.. Alla biologi anteckningar ligger i den boken.. Så har pluggat lite i biologi boken. Ska plugga SO och sånt också.
¨
Men iallafall om bilden: Det är 5 st challengs för Directioners! Behöver ni en förklaring till alla?:
Liam Payne: Han har en konstig fobi för skedar så han äter inget som man tvingas ha sked till, därför ska man inte äta sked till något haha..
Harry Styles: Han älskar katter ock skriker alltd ''Pussy'' (kisse) så fort han ser en katt!
Niall Horan: (OBS. Står fel på bilden) Han äter hela tiden, vad som helst, när som helst. Han bryr sig inte om kalorier eller något sådant!
Louis Tomlinson: Han säger alltid alla sina tankar högt, och dom brukar vara rätt knäppa haha.
Zayn Malik: Han vet om att han är het (haha) och han kollar alltid i speglar och allt som reflekterar!
¨
Hahhaha dom är skit roliga! Fast jag gör redan Nialls, lite Louis och Zayns haha! Fasktiskt lite Harrys också.. Så det blir inte svårt för mig! :D Enda som kanske är svårt är Liams.. Men what the hell, jag är på! Kör ni också vettja ;D


Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-03-11 | 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback