Do you believe in love at first sight or should I walk by again?

Skön dag idag! Fick veta mitt betyg i nationella uppsatsterna i svenska och fick VG, slutade halv 12, det var köttfärssås och spaghetti i skolan, jag, Melissa, Sussi och Jessica gick till café Smak och åt Fransk chokladtårta och drack fanta, och bara slappade i värmen! :D
¨
Just nu håller pappa på och lagar en av mina favorit rätter - fiskgratäng! Jag har alltid älskat det, både när mamma och pappa lagar det.
Just ja, är suuuuuper ledsen just nu! :( One Direction's tour datum för juni har kommit ut, och gissa vad?! JO, såklart så är dom i freakin' USA! Dom har varit i USA jätte länge nu! Jag hoppas att dom kommer till Sverige i sommar som dom kanske, förmodligen skulle.. Dumma USA...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback