"Does this make me look fat?" "No, your fat makes you look fat."

¨
Haft en as bra dag! Började med svenska, men då gjorde vi ett engelska test inför nationella, gick as bra, sedan engelska och då gjorde vi svenska och jag hittade (äntligen) en bok, Sussi hjälpte mig! :), sedan hade vi matte och jag klara algebra testet utan att kolla i facit, sedan så åkte jag, Jessica, Siranya, Michaela, Julia, Pernilla och Sussi till Phoenix och åt kebab talllrik, fast Michaela åt med kyckling, och då kom vi på att vi skulle åka till slagsta och äta årets första slagsta glass! Fast Pernilla hade redan ätit men hon åt igen! Tog såklart en chokladsnäcka! Så jävla gott. Sedan efter det så åkte vi hem. Hade skit kul på bussen överallt haha! As bra dag helt enkelt! Skrattat som in i helvete, började gråta för att jag skrattade så mycket hahaha!
¨
Imorgon blir det dock förmodligen en lite halv jobbig dag. Har SO, matte och kanske NO prov. Nina har inte sagt om jag har det eller inte. Så jag vet inte helt 100 men ska plugga lite ändå. Men direkt efter skolan så ska jag, Jessica, Melissa och kanske Mi-Jill åka ner till stan och gå på bio! The Hunger Games! :D Kommer bli skit bra tror jag! Så belönar min lite kanske halvjobbiga dag med lite movie time med mina vänner! Sedan på fredag = nytt TVD avsnitt och LOOOOV! :D Känns jävligt bra!
¨
Oj haha, vad mycket det blev! Är så glad, det är därför! ;) Aja, ska plugga nu så hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback