Hitting your hip on a corner and feeling like you've been shot.

Godmorgon! Vaknade tidigt idag av någon anledning. Jag säger bara en sak: Äntligen vaknar man upp på morgonen och ser ut, så är det som sommar! Våren är här! Så skönt. Bara 3 månader av vår kvar sedan summer tiiime!
¨
Idag ska jag iallafall till mamma, men det är inte förns ikväll, ska äta hos pappa. Men hela dagen idag, eller det mesta av den, ska jag plugga! Ska plugga biologi för det är freakin 3 dagar kvar till Nationella! Rätt nervös faktiskt.. Sedan veckan efter det är det SO prov och kemi prov, så ska plugga lite sådant också. Tiden har verkligen flygit förbi, det känns som om det var igår det var tre veckor kvar. Men jaa, ju fortare tiden går, desto fortare kommer sommaren, skolavlsutningen och sommarlovet!
¨
Ska inte plugga än, jag vaknade ju nyss haha orkar inte plugga riktigt då, så jag ska ta och kanskeeeee kolla på tv!
PS. Längtar så JÄVLA mycket tills på fredag! Nytt TVD avsnitt!!!! :DDDD


Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-03-11 | 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback