I don't smoke. I don't do drugs. I'm a virgin. I go to school. I will not lose my self-respect just to fit in.

Wow, vaknade innan alarmet idag. That felt wierd haha.. Iallafall dagen kommer bli en riktig plugg dag, först svenska med Qui och så sedan kanske SO och NO själv eller något, vi får se! :) SKa iallafall plugga en massa.
¨
Har inte speciellt bråttom till pappa idag, han var fömodligen ute igår eftersom det var St. Patrick Day så ida mår han nog inte speciellt bra. Min pappa har lite av ett alkohol problem (inte alkoholist problem), när han är ute och dricker så vet han inte när han ska sluta (men han brukar inte gå ut särskilt ofta) men när han väl gör det blir han pretty full och mår skit dagen efter. Så inte speciellt bråttom dit inte. Min syster mår nog lika illa hon. Fast bara gud vet vart hon är nu. Haha..
¨
Aja, nu ska jag kolla på mer 1D grejer! :D Totalt, helt beroende av dom, särksilt Niall. Men jag älskar dom! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback