I think it's pretty obvious that medicine companies don't know what fruit tastes like.

Matte och NO (förutom biologi) kan gå och dö. Fy helvete vad jag hatar dom ämnena. Hela jävla skolan kan gå och ta sig. Måste man gå i skolan? Måste man ha jobb? Måste man ha pengar? Varför finns ens pengar? Jag hatar dom personerna som kom på pengar, makt, skola, jobb, och alla ''genier'' som kom på NO grejer och matte grejer. Seriöst, jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och mörda alla som kom på nått som har med skola/pengar/jobb/utbildning att göra. Skulle hellre leva som på vikingatiden, bara mycket renare, fräschare och mindre våldsamt haha...
¨
De jag vill säga just nu är väll egentligen: Skolan, jag hatar dig! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback