Imagine putting a toothpick under your big toenail and kick as hard as you can against a wall. It hurts, dosen't it?

¨
Mår en aning bättre idag. Har bara ondare i halsen. Men jag trooor febern är över. Hoppas jag *peppar, peppar ta i trä*. Sitter iallafall upp, och kollar på tv. Lelia på landet haha. Pappa ska åka till affärn och köpa (en ny) fanta till mig och choklad. Igår köpte han godis åt mig! Älskar att vara hos pappa när jag är sjuk, han köper allt jag vill ha åt mig ;) Fast också för att det är helg.
¨
Vi ska äta kött, potatis&mörötts klyftor med bearneisesås! Äter det väldigt ofta, som ni kanske märker haha, men alla i min släkt älskar pappas kött (okej, den mesta maten min pappa gör), även dom på mammas sida.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på tv och slappa! Herråååååååå!
¨
PS. QUI! När du ser detta så kommentera! Jag kommer inte ihåg hur man byter teckensnitt på bloggen och jag vill ändraaaaaa! Orkar inte hämta mobilen så kommentera!!!


ska du byta själv eller ska jag göra det åt dig? isåfall, vilken textstil?

2012-03-24 | 19:48:13

om du ska ändra själv



gå in på stilmallen

tryck på ctrl+f

sök på "geogria"



ändra "geogria" till textstilen som du vill ha

2012-03-24 | 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback