It doesn't matter how old you are, if a balloon is about to hit the floor, you dive for that shit.

Åh vilken dag! Först musik, gick bra, föutom att jag kan hela grejen men så fort jag ska spela upp för Håkan slarvar jag till det! Sedan på svenskan mådde jag inte bra, måde rätt illa.. Men sedan så åt vi hamburgare på skolan och då mådde jag bättre! :D Sedan var det ingen idrott för Ingela var sjuk och så var det dags föööööör Zumbaaaa! Hade världens förväntningar för på tv ser det så kul ut men på riktigt... Så jävla dåligt! Man tror att ma ska känna sig bra och skaka loss men man känner sig bara tjock och stel.. Nej, det kör jag inte igen helst!
¨
Idag ska jag plugga biologi (!!) och vet inte vad mer. Ska äta fisk soppa. Älskar mammas fisk soppa! Okej hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback