Joseph Kony - Unable to capture him, yet they are able to take a perfect HD photo of him.

Hahahh har ni sett bilden som lades upp i förra inlägget? Det var min vän QUI hahah som la upp den, och gjorde den! Och som ni kanske sett har min kommentarsfält (haha där man kommenterar) ändrats och är nu en bild på One Direction! Också Quiqui som gjort! Skit snyggt! :D
¨
Haft en lååååååång dag idag! Fast den gick rätt fort. Har pluggat svenska med Qui i hundra år kändes det som haha. Och så har jag kollat på massa 1D grejer! Hhaha världens roligaste intervju med dom! Men Alan Carr! :) Satt och garva hela tiden!
¨
Nu kollar jag iallafall på Partaj med pappa! Så roligt pogram haha, särskilt Kazoo ;) Aja, hörs sen!


Sv; Vad menar du? :) Och HUR fick du in den bilden i kommentars rutan? (a)

2012-03-18 | 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback