Kids Choice Awards

Jag hade helt glömt bort att det var inatt som Kids Choice Awards! Galan börjar klockan 02.00, så ska vara vaken tills dess. Ska ändå inte göra något imorgon såå ja, kan stanna uppe! Just nu är klockan kvart i ett så det närmar sig! Vet bara inte vad jag ska göra i en timme.. Jag hittar på något! ;)
¨
Aja, om någon nattuggla är uppe och tänkt titta på KCA så har ni en LÄNK HÄR! Fungerar inte denna så finns det fler HÄR eller HÄR! Bara så ni vet är det Livestream och det är väldigt känt för att strula väldigt mycket. Tyvärr. Det kommer dock på TV (svensk tv) om några dagar det är bara det att jag gärna kollar samtidigt som det händer! ;) Alla vet att det kommer en massa kändisar, men jag vet att Justin Bieber kommer vara där och One Direction kommer vara där!
¨
Det finns Orange Carpet (röda mattan, men Nickelodeon har ''oranga mattan'') och den börjar klockan 01.00, hade helt glömt det! Men det är om 10 min så ska fixa allt nu så hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback