Lazy rule: Can't reach it. Don't need it.

Har suttit och kollat igenom en massa gamla bilder på min morbror Mats facebook sida, där även min käre far finns med och HAHAHAHAH är den enda jag kan säga. Far min såg minst sagt .. trevlig ut.. Med sitt fina, blonda, långa hår och väldigt runda ansikte... x) Hahhahahha.. Gud.
¨
Imorgon ska jag först, vid typ 1, till landet för vi ska hjälpa morfar att flytta båten (och med jag menar jag jag, mamma, mats, laila, hennes 2 barn, robert, kanske mormor) och sedan när vi kommit hem ska jag försöka plugga och så ska jag till pappa! Blir lite o göra! Men det är väll bara bra, så får jag motion (hahhahahha)..
¨
Min syster smsade mig förut och sa att hon hade försökt få tag på pappa hela dan men han hade varken svarat eller ringt tillbaka (och pappa svarar eller ringer alltid tillbaka, alltid) så såklart blev jag lite orolig så jag ringde, och då svarade han och det visade sig att han hade varit ute med Patrik (hans bästa vän) igår och hade legat hemma bakis hela dan och inte orkat svara när nån ringde. (med undantag för mig då, pappa svarar alltid när jag ringer ;)). Vilken knäppgök alltså hahaha!
¨
Kan ta och slänga in en fin gammal bild på min far då!:
¨
Några likheter haha? God, I hope not..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback