Making faces to a stranger's baby when their parents aren't looking.

Haft en okej dag iallafall, var skit sur tidigare idag eftersom jag var så hungrig haha, men sedan var det faktiskt helt okej hemma hos Jonas och Lovisa, Jonas flickvän Emma kom också! Jag gillar henne, hon är jätte snäll! (och jag har redan träffat henne typ 10 gånger och dom har varit tillsammans några veckor, min andra morbror Mats har varit tillsammans med sin flickvän Laila i snart 3 år och jag har träffat henne ca 2 gånger!)
¨
Det tar ca 20 min att gå från oss hem till dom, men när vi skulle hem tog vi en längre väg för vi skulle till 'Löken (resturang) och köpa en räkmacka men det var stängt. Så vi ska äta hemma gjorda hamburgare med strips till istället! Gott det med! :D
¨
Så ikväll är det Melodifestivalen: Andra chansen. Vet inte riktigt vem jag röstar på, hoppas bara inte Thorsten Flinck.. Eller youngblood, dom sög. Haha hoppas Sean Banan.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback