Millionaires: If you don't have trampoline floors, & a giant slide that goes from your bed to a pool, give me your money, you're doing it wrong.

¨
Hoppas ni alla DH (Desperate Housewives) älskare kommer ihåg att det är nytt avsnitt idag! På tvn alltså, jag kollar inte på det på datan. Äntligen är pausen (som var 3 månader) över! Som jag längtat! :D Och idag i duschen kom jag ihåg allt i det förra avsnittet, men om någon av er glömt så kan ni ju alltid checka här! Kanske ska göra det, inte helt 100. (OBS. Det senaste avsnittet hette ''Putting It Togheter'' (8x9) och det nya (på TV alltså, det har kommit ut fler i USA) heter ''What's to Discuss, Old Friend?'' (8x10)!
Och om ni glömt bort kanal och tid så är det på Kanal 5, klockan 21.00!
¨
Jag ska nog inte kolla på det senaste utan jag ska kolla lite i biolgi och kemi boken! Kanske matte också! Hörs sen! :D
¨
PS. När jag skriver t.ex (8x10) så menas det med att den första siffran, i detta fall 8 så är det säsongen, dom sista siffrorna/den sista siffran betyder avsnitt och alltså i detta fall avsnitt 10. ''X'':et är för, ja för att man ska veta när siffrorna för säsong slutar och siffrorna för avsnitt börjar! Så med (8x10) (man kan skriva utan parantes, men jag (och dom flesta) gör alltid det), (8x10) = säsong 8, avsnitt 10! (14x352) = Säsong 14, avsnitt 352! Vilken sifferkombination som helst! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback