Offering someone food and secretly hoping they don't want it.

Håller på och pluggar biologi. Eller just nu har jag en liten paus! Det går faktiskt rätt bra. Ska kolla lite mer på människo kroppen och lite annat. Det jag oroar mig för är ''fråga 13''. Det är en labb, och jag vettefan vad labb i biologi är för nått. Usch, jag hatar det. Labbrapporter och allt. Det kan ta och skita ner sig, men bara det. Allt annat är intressant! Förutom celler.. Gen teknik och genetik, hatar det också. Intressantaste är människo kroppen och om djur.
¨
Ska plugga i 2 timmar, eller jaa, 20 min till nu då och sedan Desperate Housewives! Ska fortsätta plugga efter det. Men nu så har jag haft paus i 20 min så ska plugga i 20 min, sedan paus på 1 timme och sedan plugga! :D Har redan duschat så behöver inte tänka på det något mer! Aja, see ya later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback