Old enough to know better, too young to give a fuck.

¨
Älskar rubriken. Verkligen! Kanske ett motto haha? Nää, har inga motton, men ett jäkla bra citat är det!
¨
Just nu är jag trött på 2 olika sätt! Jag är fysiskt trött, ska alldeles strax gå o lägga mig, och så är jag trött på min syster. Jag orkar inte att hon ska vara här hela tiden. Hon kommer hit och rör om, jag och pappa har våra rutiner och jag gillar rutiner, särskilt dom hemma, och så gillar jag att det bara är jag och pappa, men nu är hon här och är otrevlig och stöddig och tar plats. Jag tycker inte om det, jag längtar tills hon har någon annanstans att bo. Det låter kanske elakt av mig men ni förstår inte i sådana fall. Jag hoppas hon inte är här efter onsdag för jag orkar verkligen inte..
¨
Jag orkar inte heller med tisdagar. Är glad att vi inte har någon NO imorgon (Nina ska iväg med en av hennes hästar någonstans) så vi har dubbel svenska, vilket jag inte direkt har något emot, men vi har idrott (hatar idrott) och vi har hälsa! Ibland är hälsan rolig men imorgon så är inte D klassen där så vi ska spela spel och gå en promenad. Skiiiit kul! Bläää. Aja, bara och stå ut med det..
¨
Okej, nog klagande för mig, godnatt!
¨



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback