*sneeze* "bless you (: " *sneeze* "bless you." *sneeze* "BLESS YOU." *sneeze* "OMFG SHUT UP!"

Synd att Loreen vann, jag ville att Danny eller Ulrik skulle vinna, och typ Molly. Som jag skrev förut. Men ajaaaaaa hoppas vi vinner i Eurovision i maj!
¨
Just nu kollar jag och pappa på Next. Den verkar rätt bra. Tanke film, såna gillar jag. Några av mina absoluta favorit filmer är ju Da Vinci-Koden och Änglar & Demoner. Gillar även National treasure filmerna. Nicholas Cage är ju huvudpersonen i National Treasure filmerna och Next. Jag gillade honom inte förut men av någon anledning har jag ändrat mig. Haha intressant va? ;)
¨
Nej, nu har inte jag något mer att skriva så nu medans det är reklam ska jag tänka lite på min älskade Niall! Hade världens bästa dröm om honom inatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback