Stop calling yourself hot. The only thing you turn on is the microwave.

Sitter just nu och är lite på spänn, det har hänt en dödsolycka på pappas jobb och både jag och pappa fasar för att det är någon han känner. Men av vad jag kan tyda på samtalet han nu har med en jobbarkompis så tror jag inte det. Dock är det ändå väldigt hemskt. Han hade tydligen klämts mellan två contrainar.
¨
Nu till lite annat: Skolan var bra, HK provet gick bra, slutade en timma tidigare, och började även en timma senare så va i skolan 2 timmar mindre än vanligt! Super skönt! Och maten var jätte god i skolan idag! Så jo, det var faktiskt en ganska så bra dag! :D
¨
Nu ska jag och pappa äta lite kyckling, potatis, morötter och bearneisesås! Så gott! En av mina favorit rätter!
¨
Jag hoppas att den som dött inte är någon pappa känner, för då är den här dagen jätte lyckad! (Inte bara därför jag hoppas att det inte är någon pappa känner hehe.. Lät lite fel där!)
Okej då, hejdåå!
¨
Update: Det var ingen pappa kände, det var någon som bara brukade vara där ibland. Men jag känner ändå stor sympati för han och hans familj.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback